.jpg)
.jpg)
Har du mere end 5 kvarters transport til skolen, kan vi tilbyde dig et værelse på vores skolehjem.
Ønsker du at bo på skolehjem under dit hovedforløb, har du en uddannelsesaftale og har du over 5 kvarters transporttid med offentlig transport, er dit skolehjemsophold gratis.
Opfylder du ikke de 5 kvarters transporttid eller har du ikke en uddannelsesaftale koster opholdet kr. 542,00 pr. uge.
Kontakt Sandmosekolen på tlf. 9633 2626 for nærmere oplysninger.
Du indkvarteres på enkeltværelser med eget bad og toilet.
Du skal selv medbringe Sengelinned og håndklæder. Kan dog lejes i receptionen for kr. 60,- (sengelinned med stort og lille håndklæde). 1 Stort og 1 lille håndklæde kan lejes for kr. 30,-.
Der er vaskemaskine og tørretumbler til fri afbenyttelse. Medbring selv vaskemiddel.
Kæledyr er ikke tilladt på Sandmoseskolen!
Skolens vagt
Uden for skolens normale åbningstid (07.45-15.20) kan skolens vagt træffes på tlf. 9633 2662.
I forbindelse med indkvartering aftenen før uddannelsens start åbner skolen kl. 18.30 og er bemandet til kl. 20.30.
Herefter er det stadig muligt at komme ind og få sin nøgle som ligger i receptionen.
Din værelsesnøgle passer til yderdøren ved grusparkeringen.
Søndag aften har du mulighed for at lave kaffe i the-køkkenet ved den store opholdsstue.
På afrejsedagen skal dit værelse være gjort klar til rengøring og nøglen afleveret i receptionen senest kl. 08.00.
Dagelever kan benytte skolens bus, der afgår fra Brovst Rutebilstation hver dag kl. 07.31 og fra skolen kl. 15.25.
I forbindelse med indkvartering dagen før, og du benytter offentlig transport, vil det være muligt at blive hentet på Brovst Rutebilstation kl. 20.13.
I så fald, skal du kontakte skolen via e-mail: thar@amunordjylland.dk
Først når du har fået en bekræftelse, er du sikker på afhentning.
Det gælder for alle elever på alle ungdomsuddannelser og i alle grundskoler, at de ikke må ryge i skoletiden. I praksis betyder dette, at det ikke er tilladt for EUD elever at ryge i skoletiden på AMU Nordjylland.
.jpg)
For dagelever kan der købes:
Morgenbuffet 07.00-08.00: kr. 20,-
Frokost: kr. 40,-
Der serveres gratis kaffe i kantinen formiddag og eftermiddag.
Det er ikke muligt at købe formiddagsmad, men der er gratis frugt hele dagen.
Maden købes i receptionen til mobilepay: 103043.
Medbragt mad kan opbevares i køleskabet ved den store opholdsstue.
Der er fri kost for kursister med indkvartering. Medbring derfor altid din nøgle som dokumentation.
Sandmoseskolen har møntautomater, der indeholder sodavand og slik.
Kantinens åbningstider
Morgenmad: Fra kl. 07.00 til 08.00.
Frokost: Eleverne får besked af kantinen/læreren den 1. kursusdag.
Kantinen er altid åben til kl. 14, når der er smør-selv om aftenen. Ellers er den åben til 18.00
.jpg)
Inden for på skolen findes billard, bordtennis, dart, bordfodbold.
Der adgang til computere samt internet.
Der er flere opholdsrum med TV og DVD samt motionsrum.
Udendørs kan du spille fodbold, petanque samt golf.
Vi har et fritidsråd, som løbende planlægger aktiviteter.
Sandmoseskolen har 10 mountainbikes til rådighed, og de kan tilgåes ved hjælp af ens værelsesnøgle.
De står i garagen tæt på receptionen.
Undervisningstid
Mandag-torsdag: Kl. 08.00 – 15.00
fredag: Kl. 08.00 – 12.00
Pauserne oplyses af underviser den 1. kursusdag. Ændringer i mødetider kan forekomme.
Kommer du for sent
Møder du direkte til undervisningen, SKAL du kontakte din lærer og få noteret, at du er mødt.
Du har mødepligt til undervisningen
Denne mødepligt skal sikre, at alle elever får mest ud af undervisningen og der kan løbende foretages vurdering af dit udbytte af skoleopholdet.
Har du din egen PC, så medbring denne til undervisningen.
Har du ikke din egen PC, kan du låne en af AMU Nordjylland under dit skoleforløb.
Er du syg skal der altid ringes til skolen, tlf. 9633 2211
mellem kl. 07.45 – 09.00, da fraværet ellers bliver registreret som ulovligt.
Der skal ringes første dag du er syg og igen mandag, hvis sygdom- men strækker sig over weekenden.
Du skal huske, at sygemelde dig hos din arbejdsgiver.
Bliver du syg i undervisningen, skal du give besked til din lærer, før du forlader skolen.
Ved første mødedag efter sygdom, skal du udfylde en fraværsdokumentation, som skal afleveres til din lærer. Er du under 18 år, skal dine forældre/værge også underskrive.
Al udokumenteret fravær betragtes som ulovligt fravær.
Vi kan tilbyde forskellige former for støtte under din uddannelse, fx ved:
• Ordblindhed
• Psykiske vanskeligheder (eksempelvis: ADHD, OCD, PTSD, depression)
• Hørehandicap/døv
• Synshandicap
• Bevægelseshandicap
Læs mere her på siden for SPS.
Du bedes uploade et billede til din profil på Uddata+.
Det er også vigtigt, at du udfylder din profil med de oplysninger, som ikke allerede er udfyldte.
Når din profil er udfyldt, kan vi printe et studiekort til dig.