Toggle navigation

Ambitiøs og udadvendt kontorelev?

kontorelev2

Få alle dine potentialer i spil hos os

En elevplads, hvor du får lov til at prøve dig selv af på mange fronter – og hvor du virkelig har noget at byde ind med efter endt elevtid – var det noget? 
 
Hvis du holder af at lære nyt og samtidig trives med rutiner i hverdagen – så se lige her. 
Vi søger en kontorelev med administration som speciale til vores kursist- og elevadministration.  

Store muligheder for udvikling

Som kontorelev hos os får du en bred uddannelse med store udviklingsmuligheder, der kan være med til at bane vejen for din fremtidige karriere. 
Uddannelsen er med speciale inden for administration og har en varighed på to år inklusiv skoleophold. 

Det skal du lave:

  • Dine arbejdsopgaver er centreret omkring administration af elever og kursister på skolens erhvervsuddannelser og AMU-kurser
  • Du skal betjene kunder såvel telefonisk som ved personlig henvendelse
  • Der er løbende diverse ad hoc-opgaver
  • Du oplæres i opgaver, der knytter sig til receptionen - skolens ansigt udadtil

Det kan du forvente

Du bliver en del af en spændende og alsidig arbejdsplads, hvor du kommer til at arbejde tæt sammen med mange dygtige og engagerede kolleger. 
 
I løbet af den toårige uddannelse bliver du tilknyttet tre teams. Det ene er placeret hos vores afdeling i Sandmosen, der ligger cirka 25 km nord for Aalborg. Her kommer du til at arbejde i tre måneder. 
Resten af din uddannelsestid vil foregå på vores hovedadresse i Aalborg.

Dine faglige kompetencer:

For et komme i betragtning til stillingen skal du have bestået følgende:
  • HG2 (kontorlinjen) eller
  • EUX (det studiekompetencegivende forløb) eller
  • HHX eller
  • HTX, STX eller HF suppleret med et 5 ugers EUS5 forløb fra Handelsskolen
 
Alle ansøgere på 25 år eller derover, og som har opstartet grundforløbet efter 1. august 2015, skal medsende en uddannelsesplan, som kan rekvireres via henvendelse til den lokale Handelsskole.

Dine personlige kompetencer kunne være, at du er:

  • god til at formulere dig både mundtligt og skriftligt 
  • loyal, stabil og viser initiativ
  • nysgerrig efter at lære nyt
  • klar på forskellige udfordringer
  • afklaret med, at rutiner også er en stor del af arbejdsdagen
  • serviceminded og har gode samarbejdsevner
  • selvstændig og evner at sige både til og fra 
  • grundig og koncentreret, når du arbejder
  • glad for at yde en god service over for elever, kursister, kunder og kolleger
  • åben og har et godt humør
 

Løn og ansættelsesforhold

Ansættelse og aflønning sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT.
 

Ansøgning

Er du interesseret? Send din ansøgning senest 26. april 2024 til job@amunordjylland.dk.
 Skriv ”Kontorelev” i emnefeltet. 
Sammen med ansøgningen bedes du sende dit CV samt kopier af relevante eksamens- eller standpunktskarakterer og eventuelle udtalelser.
 
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 19 i 2024. 
 
Stillingen er med tiltrædelse pr. 19. august 2024.  
 

Yderligere information

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte ressourcedirektør Tina Møller Steenstrup på tlf. 9633 2210.
 
Vi glæder os til at høre fra dig.
 
 
AMU Nordjylland er en erhvervsskole med ca. 200 ansatte. Vi har både elever fra Grundskolen i kortere forløb, og vi uddanner elever i alle aldersgrupper til vores mange erhvervsuddannelser. Derudover efteruddanner vi kursister i lange eller korte kursusforløb. Vi henviser i øvrigt til vores hjemmeside www.amunordjylland.dk.