Toggle navigation

AMU Nordjylland, Sandmoseskolen søger en frisk uddannelsessekretær – er det dig?

Er en dynamisk hverdag med højt arbejdstempo lige noget for dig? Så kan det være at en stilling i administrationen hos AMU Nordjylland, Sandmoseskolen er det rette valg for dig.

Jobprofil

Dine arbejdsopgaver vil være centreret omkring administration af kostskolen, AMU-uddannelser, betjening og servicering af elever og kunder såvel telefonisk som ved personlig henvendelse. Service er et nøgleord og en værdi, som er essentiel for at få en skole ”helt derude i skoven” til at fungere, som kunden ønsker det.
IMG_9899

Din opgaveportefølje vil bl.a. bestå af:

  • Stå for administration af skema 
  • AMU uddannelsesadministration 
  • Administration og indberetning omkring kostskolen
  • Teamsamarbejde med såvel andre servicefunktioner i afdelingen som faglærere
  • Ad hoc

Vi tilbyder dig:

En spændende stilling med gode udviklingsmuligheder, hvor du bliver en del af en spændende og alsidig arbejdsplads. Du kommer til at arbejde tæt sammen med mange dygtige og engagerede kolleger i et godt arbejdsmiljø.
Sandmosen_genrefoto4

Dine faglige kompetencer:

  • Du er kontoruddannet og har gerne erfaring inden for erhvervsskolesystemet 
  • Du har en fordel, hvis du har kendskab til administrationssystemet Studie+ og FLEX
  • Du er en stærk kommunikator
  • Du er rutineret i IT – særligt Office365, især Excel er et vigtigt redskab

Dine personlige kompetencer:

  • Loyal og stabil og viser initiativ i et veletableret team
  • Omstillingsparat og klar på forskellige udfordringer, og at du tager ansvar i forhold til skolens udvikling
  • Tænker i helheder og indgår naturligt i mange relationer
  • Serviceminded og har gode samarbejdsevner 
  • Handlekraftig og har gennemslagskraft
Du arbejder desuden grundigt og koncentreret med dine opgaver, har situationsfornemmelse og sætter en ære i at yde en god service over for elever, kursister, kunder og kolleger, og du er åben og har et godt humør.

Dit arbejdssted bliver dagligt på afdelingen, der ligger på Sandmosevej 486, 9460 Brovst.

Løn og ansættelsesforhold

Ansættelse og aflønning sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT. Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen. 
IMG_9901

Ansøgning

Er du interesseret, bedes du sende en ansøgning senest 27. maj 2024, kl. 12.00 til job@amunordjylland.dk.
Skriv ”Uddannelsessekretær” i emnefeltet. 

Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 17. juni 2024. Ansættelse pr. 1. august 2024. 

Yderligere information

Du er velkommen til at kontakte Tina Møller Steenstrup på tlf. 9633 2210 såfremt du måtte have opklarende spørgsmål.